تدوينة عن التعليم .. وانا بتشقلب في الفيسبوك لقيت كليب اسمه علمونا في مدرستنا ، على صفحة الفنان المثقف المحترم عمرو مصطفى ( #$%#% ! ) .. ونزلت دمعتي !
أبدأ منين بس ؟! كليب مستفز جدا .. مستفز بدرجة مشير !
والي استفزني اكتر ان الناس انضحك عليها فعلا وعجبها الكليب وبدأت تشيره .. زي ما بنحب اغنية حافظ على ولاده بالظبط !
بغض النظر عن الكليب ده بشكل او بآخر بيحاول يصلح من صورة المجلس العسكري الي هي اصلا زي الزفت ..
مفيش ولا كلمة صح ..
التدوينة عن مدرستي وعن الي اتعلمته منها .. وصدقني لو مشفتهاش تبقى متعرفش حاجة عن التعليم في مصر !
تنويه :المدرسة الي اتصور فيها الكليب هي مدرسة نفرتاري الألمانية الدولية ومصروفاتها 27 الف جنيه سنوية .. وده _ كما نعلم جميعا _ مبلغ متوفر في جيب اي مواطن مصري!
لا قدر الله لو التدوينة وصلت لإدارة المدرسة ابقوا افتكروني بالخير واعملولي فولو على تويتر :D
أبدأ منين بس ؟! كليب مستفز جدا .. مستفز بدرجة مشير !
والي استفزني اكتر ان الناس انضحك عليها فعلا وعجبها الكليب وبدأت تشيره .. زي ما بنحب اغنية حافظ على ولاده بالظبط !
بغض النظر عن الكليب ده بشكل او بآخر بيحاول يصلح من صورة المجلس العسكري الي هي اصلا زي الزفت ..
مفيش ولا كلمة صح ..
التدوينة عن مدرستي وعن الي اتعلمته منها .. وصدقني لو مشفتهاش تبقى متعرفش حاجة عن التعليم في مصر !
تنويه :المدرسة الي اتصور فيها الكليب هي مدرسة نفرتاري الألمانية الدولية ومصروفاتها 27 الف جنيه سنوية .. وده _ كما نعلم جميعا _ مبلغ متوفر في جيب اي مواطن مصري!
لا قدر الله لو التدوينة وصلت لإدارة المدرسة ابقوا افتكروني بالخير واعملولي فولو على تويتر :D

