الجمعة، 17 فبراير 2012

العوثمانيات - سكند اديشن


هذه العثمانيات المزعومة سخيفة جدا ولا تهدف لأي شيء على الاطلاق ، مجرد حاجات ملهاش لزمة اكتنبها لانني اريد ذلك .. لا انصحك باضاعة ثانية من وقتك في قراءتها .. أما اذا كنت بدأت فعلا فواجب عليك اللايك والشير والكومنت والا ستحل عليك لعنة عثمان التي لا يشفى منها المرء بسرعة بعد بضع مئات من السنين كما لعنة الفراعنة وغيرها . :D


صباح الدانوب الازرق والموسيقي الكلاسيكية الرائعة !! =) جمعة مباركة ،،
:)

العثمانيات !
انا قلبي مش مساكن شعبية ، قلبي يتسع لبني ادم واحد بس ‎:D‏ .

فلة .. شمعة .. مدورة !

دايما بلاحظ ان كل مؤيدي الثورة ومتعصبينها مختلفين ومميزين وغالبا عباقرة ، مشفتش واحد مضاد للثورة وفي حاجة بتميزه يعني :@

الأعراض : حالة وهميسة غير مستقر متنقلة بين موسيقي عمر خيرت واغاني ام كلثوم وبكتب وارسم حاجات غريبة ، التشخيص : بتحب يا معلم ‎:D‏

بيقولو ان الي في سني ايام العرب كانو بيقودوا الجيوش .. طب ما هم كانوا بيتجوزا في نفس السن ده بردو .. لو جوزتوني انا مستعد امسك بلد بحالها ‎:D‏

اكتر حاجة استغربتها في معرض الكتاب الي واقف على كتب وبيقول : الواحد باتنين ونص اربعة بعشرة ، إلكي نظرة يا استاذ الكي نظرة يا انسة !!

من فوائد علم الأحياء : دراسة الكائنات الحية كالكلاب مثلا ودراسة ميتينهم ايضا ، ومعرفة امتى يبقى الانسان ابن كلب او حمار والفرق بينهما ‎:D‏

يذكرني كوب الشاي الساخن بكِ ‎:D‏ مش عارف ليه ‎:(‏ ( قال يعني في حاجة مش بتذكرني )

انا قررت لما اكبر اعمل حمامي من غير بانيو ، طب هستحمي فين ؟! مش هستحمي .. مش احسن ما اموت متكهرب !! #تهييس #هبل

كل فيلم لازم يبقى فيه ابن مجنونة بيعمل تصرفات غريبة ، واحنا نعد طول الفيلم نتفرج على عواقب تصرفاته ‎:D‏

انا عاوز اعرف ، الراجل الي كان واقف ورا عمر سليمان كان واقف وراه بيعمل ايه ‎:(‏ مش عيب كده !

محدش بينجرح اوي ، خالص .. ‎:D‏

الاخوان مسكو البلد ، تعبير سخيف اوي ‎:D‏ المصريين هما الي مسكوا البلد لانهم اختارو الإخوان ، اعضاء البرلمان بيمثلوا الشعب مش بيمسكوه !!

دول دول دول خبلانة ، الي فاهمهم راسه تعبانة ، تفهم ايه يحموك في كنكة ، كان غيرك اشطر ;D ‎#EgyParliament‏

الغباء البشري لا يتوقف عند حد معين وانما يستمر في التزايد والتزايد لحد الإنفجار ^^


كفاية كده عشان البروزر هنج ونسيت انا كنت واقف فين :( لايك وشير وكومنت عشان معملش جزء تالت ، الجزء التاني اتعمل عشان معملتوش كومنتات على الجزء الي فات :D

دمتم ،،

إعمل فولو للعثمان على تويتر بقى :D
https://twitter.com/#!/ahmed_3osman

Share/Bookmark

ليست هناك تعليقات:

rss