الثلاثاء، 10 يناير 2012

كلام جرايد ..

قبل الثورة أنا مقريتش جرايد خالص .. كنت حاسس انها حاجة قذرة عيب اني استعملها :(
بقت مجرد طريقة " لتلميع " الحاكم على رأي " حيلهم بينهم " ..
اسلوب نفاق رخيص وبشع :)

وبعد الثورة نظرتي زادت استحقار ، كنت مفكر الثورة هتعدلها .. بس بما إن الثورة لسا مخلصتش .. فالجرايد لسا زي ما هي ..
( ملحوظة : يسقط يسقط حكم العسكر ) ..

المهم ،، وانا قاعد على تويتر بحاول افهم منه ايه حاجة .. لقيت الموقع ده بالصدفة وعجبني أوي :) فكرة فعلا جميلة ..
إسمه تاريخ صحافة مصر ..
فكرة الموقع ( زي ما انا فهمت ) .. إنه بيجيب صور من مقالات ومنشورات كانت في الجرايد القديمة في تاريخ مصر ..
عجبتني جدا فيه حبة صور هحطها في اخر التدوينة .. 
( ملحوظة : بالفعل إحنا في آخر التدوينة :)

اكمل قراءة التدوينة :) شوف لنك الموقع وأكتر حاجات عجبتني فيه ..

لنك الموقع : misrtoday-moro.blogspot.com

اكتر صور عجبتني :) ( إتك على الصورة عشان تشوفها بحكم كامل )



متنساش تعملي فولوا لصاحبك الموقع :)
https://twitter.com/#!/MohamedSonbil
ومتنساش تعملي انا كمان :)
https://twitter.com/#!/ahmed_3osman

لنك الموقع تاني :  misrtoday-moro.blogspot.com/ 
دمتم ،،



Share/Bookmark

ليست هناك تعليقات:

rss